خبر فوری

 
 
دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان وارد اسلام‌آباد شد
کد خبر :1517205409

13:30 1403/01/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, دبیر کل اتحادیه جهان اسلام, دبیرکل اتحادیه جهان مسلمانان, دکتر عبد الکریم العیسی,

محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان شب گذشته برای سفری 10 روزه با هدف گفتمان بین ادیان و گسترش همکاری ها وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان شب گذشته برای سفری 10 روزه از 7 تا 16 آوریل با هدف گفتمان بین ادیان و گسترش همکاری ها وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

به گزارش رسانه های پاکستان، دبیرکل اتحادیه به عنوان رئیس شورای علمای مسلمانان مدت ها در ترویج درک فراگیر و تساهل آمیز از اسلام، مبارزه با اسلام هراسی و ترویج همزیستی مسالمت آمیز پیشگام بوده و فعالیت کرده است. در جریان گفتمان وی با علمای غیر مسلمان در سال 2019 میلادی، قرارداد "میثاق مکه" به امضاء رسید که تجلی از ارتقای فهم، درک و احترام متقابل می باشد.

وی در این سفر قرار است همچنین امام نماز عید فطر در مسجد فیصل یکی از مساجد بزرگ جهان، باشد. او موزه سیرت النبی که با هدف به کار گیری تکنولوژی های به روز در راستای شفاف کردن زندگی و آموزه های پیامبر خاتم النبیین می باشد، را هم افتتاح خواهد کرد . یکی از برنامه های سفر دکتر العیسی به پاکستان دیدار با شخصیت های کلیدی این کشور است تا بر اهمیت توسعه روابط دیپلماتیک و فرهنگی قوی میان دو کشور پاکستان و عربستان سعودی تاکید کند.

ارسال نظر

 
1