خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حملات در قلات، بلیده و دشت را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :1515697378

10:31 1402/04/21


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, دشت, شهرستان قلات, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات های مختلف در مناطق قلات، بلیده و دشت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات های مختلف در مناطق قلات، بلیده و دشت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه گفت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ شب گذشته یک پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه شاه مردان شهرستان قلات را با استفاده از سلاح‌های سنگین و خودکار هدف قرار دادند، در نتیجه این حمله یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و خسارات سنگین مالی و جانی به نیروهای دشمن وارد آمد.

وی افزود: فدائیان بی ال ای هم‌زمان نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان را زمانی که سوار بر موتورسیکلت در حال عبور از منطقه گردانک از توابع بلیده بودند را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند، در نتیجه انفجار بمب مذکور دو راکب موتورسیکلت در دم به هلاکت رسیده و موتورسیکلت نیز به صورت کامل منهدم گردید.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: فدائیان بی ال ای همچنین در یک عملیات دیگر در منطقه دشت از توابع شهرستان کیچ یک دکل مخابراتی را به آتش کشیدند، این دکل مخابراتی توسط ارتش دشمن برای اهداف نظامی مورد بهره برداری قرار می‌گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت تمامی این سه حملات را بر عهده می‌گیرد و تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر حملات ما تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1