خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر پاکستان با مقامات مختلف اتحادیه اروپا
کد خبر :1515437778

15:11 1403/04/02


برچسب ها : آمنه بلوچ, اتحادیه اروپا, پاکستان و اتحادیه اروپا, پاکستان و لوکزامبورگ, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان در بلژیک، لوکزامبورگ و اتحادیه اروپا, لوکزامبورگ, همکاری دوجانبه,

آمنه بلوچ سفیر پاکستان در اتحادیه اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ با لوند جپسن نماینده دائم دانمارک در کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.


بروکسل: به گزارش رز نیوز | آمنه بلوچ سفیر پاکستان در اتحادیه اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ با لوند جپسن نماینده دائم دانمارک در کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله تحولات سیاسی اخیر و راه های تقویت روابط و همکاری متقابل مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

با توجه به افزایش تعداد دانشجویان پاکستانی در لوکزامبورگ، آمنه بلوچ با استفانی شات سرپرست تیم وزارت تحقیقات و آموزش عالی لوکزامبورگ گفتگو و رایزنی کرد.

مقامات دو کشور به بحث و بررسی موضوعات مختلف از جمله ساده سازی و رسیدگی به مسائل دانش‌آموزی و افزایش همکاری در پروژه های تحقیقاتی مشترک پرداختند.

آمنه بلوچ سفیر پاکستان در اتحادیه اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ همچنین با ژان پل رویتر مدیر کل مهاجرت لوکزامبورگ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار همکاری میان دو کشور برای تسهیل در امور تحصیل دانشجویان پاکستانی در لوکزامبورگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در مورد کشف راه های جدید همکاری در زمینه توسعه مهارت بین پاکستان و اتحادیه اروپا و لوکزامبورگ گفتگو شد.

ارسال نظر

 
1