خبر فوری

 
رئیس مجلس سنای پاکستان: همکاری و ارتباط میان پاکستان و انگلیس قدمتی دیرینه دارد
کد خبر :1515106415

10:21 1402/07/07


برچسب ها : اقتصاد, پارلمان انگلیس, پاکستان و انگلیس, تجارت, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, محمد صادق سنجرانی, هیئت بریتانیایی, هیئت پارلمانی,

هیئتی از اعضای پارلمان انگلیس به ریاست اندرو گوین وزیر سایه با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئتی از اعضای پارلمان انگلیس به ریاست اندرو گوین وزیر سایه با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

گفتنی است در این هیئت همچنین شخصیت هایی چون راجا نجابت حسین رئیس جنبش بین المللی خودمختار جامو و کشمیر JKSDMI، ناز شاه وزیر سایه و نماینده مجلس، سم تری نماینده مجلس و اندرو گوین وزیر سایه، نماینده مجلس و رئیس گروه دوستان کشمیر حزب کارگر انگلیس، حضور داشتند.

رئیس مجلس سنا طی صحبت های خود، همکاری و ارتباط میان دو کشور پاکستان و انگلیس را تاریخی قلمداد کرد و با بیان اینکه با گذشت زمان همکاری های دوطرفه بیش از پیش تقویت یافته اند، افزود: تسریع در تبادل هیئت های پارلمانی ضروری است.

به گفته دبیرخانه سنا، در این نشست به منظور تقویت روابط دوجانبه در خصوص موضوعات مختلفی رایزنی سازنده انجام گرفت و طرفین عزم خود جهت افزایش همکاری ها در بخش های اقتصادی و تجاری دوجانبه را ابراز داشتند.

صادق سنجرانی با تاکید بر برداشته شدن گام هایی در سطح مردمی در راستای گسترش مناسبات تاریخی میان دوکشور، این بازدید را بسیار حائز اهمیت قرار داد و تاکید کرد که تسریع در تبادل هیئت های پارلمانی بسیار ضروری است.

این هیئت ضمن تشکر از رئیس مجلس سنا، اهمیت تسریع در تبادل تماس‌های بلندپایه و هیئت‌های پارلمانی را درک کرده و روابط پاکستان و بریتانیا را مهم توصیف کرد.

گفتنی است در نشست سناتور فوزیه ارشد و محمد قاسم صمد خان معاون رئیس سنا نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1