خبر فوری

 
 

اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| امیر دریابد نوید اشرف فرمانده نیروی دریایی و ژنرال عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخست وزیر پاکستان امروز از ستاد نیروی دریایی پاکستان در اسلام‌آباد بازدید کرد که در بدو ورود توسط شخص فرمانده و یگان تشریفات مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدار، مسائل مربوط به امنیت دریایی منطقه و آمادگی عملیاتی نیروی دریایی پاکستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهباز شریف از واکنش حرفه ای نیروی دریایی پاکستان برای خنثی کردن حمله تروریستی اخیر به پایگاه هوایی نیروی دریایی در تربت قدردانی کرد. نخست وزیر در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که اقتصاد قوی کلید پاسخگویی به همه چالش های پیش روی کشور است.

فرمانده نیروی دریایی ضمن تشکر و قدردانی از حضور نخست وزیر در ستاد فرماندهی، اطمینان داد که نیروی دریایی پاکستان به دفاع از مرزهای دریایی و منافع دریایی این کشور ادامه خواهد داد و وظایف خود در زمان صلح و جنگ را با افتخار انجام می دهد.

وی در ادامه نخست وزیر را از نقش، توانایی ها و برنامه های نوسازی آتی نیروی دریایی پاکستان آگاه کرد.

همچنین توضیحات مفصلی در مورد محیط دریایی حاکم، چالش های پیش روی نیروی دریایی پاکستان و پاسخ آن برای مقابله با چالش ها ارائه شد. شهباز شریف در جریان اقدامات لازم برای بهره مندی از چشم انداز اقتصادی بخش دریایی نیز قرار گرفت.

گفتنی است روز گذشته ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با حضور در ساختمان نخست وزیری، با شهباز شریف دیدار کرد که در این نشست پیرامون امور امنیتی و سیاسی کشور صحبت شد.

ارسال نظر

 
1