خبر فوری

 
 
نگرانی عمیق پاکستان نسبت به تحولات جاری در خاورمیانه
کد خبر :1505576013

10:58 1403/01/26


برچسب ها : اسرائیل, اسلام آباد, بیانیه, پاکستان و ایران, رژیم صهیونیستی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت خارجه پاکستان,

پاکستان پس از حمله شب گذشته مستقیم ایران علیه اسرائیل، نسبت به تحولات جاری در خاورمیانه ضمن ابراز نگرانی عمیق، از تمامی طرف ها درخواست خویشتنداری و حرکت به سمت تنش زدایی را کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نسبت به تحولات جاری در خاورمیانه پس از حمله شب گذشته ایران به اسرائیل، ضمن ابراز نگرانی عمیق، بیان داشت: پاکستان نسبت به تحولات خاورمیانه بسیار نگران است و ماه هاست که بر ضرورت تلاش های بین المللی برای جلوگیری از گسترش خصومت ها در منطقه و برقراری آتش بس در غزه تاکید کرده است.

وی افزود: پاکستان حمله 2 آوریل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را مقدمه ای برای تشدید تنش ها در منطقه از قبل ناآرام، توصیف کرده بود.

در این بیانیه آمده است که تحولات امروز عواقب فروپاشی دیپلماسی را نشان می دهد و همچنین نشان دهنده پیامدهای جدی در مواردی است که شورای امنیت سازمان ملل قادر به حفظ صلح و امنیت بین المللی نیست.

در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای صلح و مستحکم کردن وضعیت، گفته شد که پاکستان از تمامی طرف ها درخواست می کند تا ضمن خویشتنداری، به سمت تنش زدایی حرکت کنند.

ارسال نظر

 
1