خبر فوری

 
 
بی ال اف: طی حمله‌ای در شهر تربت یک نظامی پاکستانی را به قتل رساندیم
کد خبر :1505315096

14:14 1402/02/15


برچسب ها : MI, ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان استخبارات نظامی, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8:30 شامگاه پنجشنبه مورخه 14 اردیبهشت ماه یک پاسگاه امنیتی متعلق به اردوگاه سازمان استخبارات نظامی(MI) واقع در نزدیکی کالج دخترانه شهر تربت را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: نارنجک پرتاب شده به داخل پاسگاه اصابت نمود که در نتیجه آن یک نظامی مستقر در پاسگاه به هلاکت رسید.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: برخی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی شهر تربت به صورت روزانه به این اردوگاه مراجعه و گزارش خود را ارائه می‌کنند، ما اطلاعات تمامی این افراد را در اختیار داریم و به آنان هشدار می‌دهیم برای منافع شخصی خود در مسیر نهضت ملی بلوچ مانع نشوند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده خودشان خواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان با شدت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1