خبر فوری

 
 
دیدارهای جداگانه سفرای ایران و عربستان سعودی با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1504526955

17:21 1402/01/22


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و ایران, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, سفیر عربستان سعودی, سید محمد علی حسینی, گفتگو, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان,

سید محمد علی حسینی سفیر ایران و نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سید محمد علی حسینی سفیر ایران و نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس جزئیات، سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد و موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار، بلاول بوتو زرداری از احیای روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان ابراز خرسندی کرد و گفت: احیای روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان سعودی از نظر صلح و ثبات منطقه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ضمن اشاره به روابط صمیمانه و مستحکم میان پاکستان ایران بیان کرد: پاکستان برای روابط خود با ایران در تمامی زمینه های مختلف ارزش بسیاری قائل است.

بلاول بوتو زرداری در پایان این نشست از خدمات ارزنده سید محمد علی حسینی در خصوص گسترش روابط میان پاکستان و ایران در دوران ماموریت خود در اسلام آباد تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین در دیدار با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی، از سرگیری روابط میان ایران و عربستان را مسئله ای مهم در ثبات و صلح منطقه ای خواند و گفت: پاکستان برای روابط خود با عربستان سعودی اهمیت بسیاری قائل است.

وی در پایان گفتگو با نواف بن سعید المالکی، ضمن آرزوی موفقیت برای پادشاه عربستان سعودی، از ایشان به دلیل حمایت های مستمر و مداوم از پاکستان در روزهای سخت و دشوار تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1