خبر فوری

 
 
دیدار رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان با مقامات عالی رتبه نظامی سریلانکا
کد خبر :1502757049

11:08 1401/11/24


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, فرمانده ارتش سریلانکا, وزیر دفاع سریلانکا, کلمبو,

رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه سریلانکا در جریان سفر سه روزه به این کشور با فرمانده ارتش و وزیر دفاع سریلانکا به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


کلمبو: به گزارش راز نیوز| رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه سریلانکا در جریان سفر سه روزه به این کشور با فرمانده ارتش و وزیر دفاع سریلانکا به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال ارتشبد ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان روز گذشته با سپهبد ویکوم لیاناژ فرمانده ارتش سریلانکا در مقر فرماندهی این نهاد دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی سطح مناسبات دوستانه میانه پاکستان و سریلانکا پرداختند و بر لزوم توسعه همکاری‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه در عرصه نظامی و دفاعی تأکید کردند.

رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان همچنین با حضور در مقر وزارت دفاع سریلانکا در «سری جایواردنپورا کوته» با کمال گوناراتنه وزیر دفاع این کشور دیدار و رایزنی نمود.

ارسال نظر

 
1