خبر فوری

 
پاکستان با قدرت از حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان در برابر تجاوزات اسرائیل حمایت می کند
کد خبر :1502626260

12:56 1403/07/04


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و لبنان, تجاوز, حزب الله لبنان, رژیم صهیونیستی, محکوم, محکوم کردن, محکوم کردن حادثه تروریستی, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان تجاوز نظامی اخیر اسرائیل علیه لبنان را که صدها غیرنظامی را قتل عام کرد، به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پاکستان تجاوز نظامی اخیر اسرائیل علیه لبنان را که صدها غیرنظامی را قتل عام کرد، به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کند.

وزارت امور خارجه پاکستان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان را به شدت محوم کرد و گفت: این اقدام تجاوزکارانه علیه جمهوری لبنان نقض فاحش منشور ملل متحد و قوانین بین المللی است.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: اقدام تجاوزکارانه علیه جمهوری لبنان باعث تشدید اوضاع ناآرام در منطقه خواهد شد و این بسیار خطرناک است و در ادامه صلح و امنیت در منطقه ای که در حال حاضر متشنج است به خطر خواهد افتاد.

پاکستان مجدداً بر حمایت کامل خود از حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان تاکید می کند و در همبستگی با مردم لبنان و حق آنها برای زندگی در صلح و امنیت می ایستد.

ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که گام‌های فوری بردارد تا اسرائیل را به خاطر ماجراجویی نگران‌کننده‌اش در منطقه و اقدامات تجاوزکارانه و نسل‌کشی اش محاکمه کند.

ارسال نظر

 
1