خبر فوری

 
 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه نیروهای پاکستانی در منطقه تمپ
کد خبر :1502495175

09:32 1403/02/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش تمپ, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دوربین مداربسته, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام چند عملیات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در چندین نقطه از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام چند عملیات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در چندین نقطه از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

در بیانیه‌ای که از سوی سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این گروه مبارز مسلح بلوچ منتشر شده، آمده است: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 20:30 دیشب ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه رودبُن و نیز دوربین های مداربسته نصب شده در نزدیکی این ایست و بازرسی را با جدیدترین سلاح ها هدف قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی پاکستانی زخمی شده و دوربین های مذکور نیز منهدم شدند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: ارتش شکست خورده دشمن پس از این حمله اقدام به تیراندازی و شلیک راکت به سوی مناطق اطراف نمود که منجر به مجروح شدن دو رهگذر بی گناه شد.

وی افزود: هدف قرار دادن مناطق مسکونی و مردم بی گناه بیانگر شکست صریح دشمن است.

وی در پایان این بیانیه عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه نیروهای دشمن تا زمان آزادی کامل سرزمین بلوچ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1