خبر فوری

 
 
برجسته سازی مناسبات دیرینه میان پاکستان و آمریکا محور رایزنی مقامات دو کشور
کد خبر :1502302019

15:46 1403/01/12


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, روابط دوجانبه, سرکنسول آمریکا, معاون رئیس مجلس,

خانم کریستین کی هاوکنز سرکنسول آمریکا و ملک ظهیر اقبال چنر معاون رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب در دیداری دو جانبه با برجسته سازی مناسبات دیرینه میان دو کشور، بر تعمیق و گسترش این روابط تاکید کردند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| خانم کریستین کی هاوکنز سرکنسول آمریکا در پنجاب با ملک ظهیر اقبال چنر معاون رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص گسترش مناسبات اقتصادی، پارلمانی و تعمیق هرچه بیشتر روابط میان دو کشور پاکستان و آمریکا گفتگو انجام گرفت.

ملک ظهیر اقبال با تاکید بر اینکه قانونگذاران پنجاب و کالیفرنیا از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند، با تاکید بر اینکه پاکستان کشوری صلح دوست و شریک در تلاش های بین المللی می باشد، گفت: بهبود اقتصاد و توسعه آموزش از اولویت های دولت ما می باشد.

نایب رئیس مجلس در ادامه گفت که مریم نواز شریف وزیر ارشد پنجاب، گام‌های انقلابی برای بهبود زندگی مردم عادی برمی‌دارد. مجلس محلی نیز نقش خود برای اجرا و حفظ یک نظام دموکراتیک قوی در ایالت پنجاب را ایفا می کند.

سرکنسول آمریکا گفت که نقش کامل خود را برای افزایش روابط صمیمانه میان آمریکا و پاکستان ایفا خواهد کرد. آمریکا برای روابط خود با پاکستان ارزش قائل است، روابط ما قدمتی دیرینه دارند.

ارسال نظر

 
1