خبر فوری

 
تأکید جیلانی و جوزپ بورل بر تعمیق روابط پاکستان و اتحادیه اروپا
کد خبر :1501410752

16:40 1402/11/13


برچسب ها : اتحادیه اروپا, پاکستان و اتحادیه اروپا, جوزپ بورل, مجمع وزیران اتحادیه اروپا - هند - اقیانوسیه, مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزیران اتحادیه اروپا-هند-اقیانوس آرام، با نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت دیدار کرد.


 

بروکسل: به گزارش راز نیوز | وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزیران اتحادیه اروپا-هند-اقیانوس آرام، با نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت دیدار کرد.

جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان که برای شرکت در سومین مجمع وزیران اتحادیه اروپا-هند-اقیانوس آرام، به بروکسل پایتخت کشور بلژیک سفر کرده است، ظهر امروز در حاشیه این نشست با جوزپ بورل فونتلس نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت به گفتگو و رایزنی پرداخت.

به گفته وزارت امور خارجه پاکستان، در این دیدار طرفین موضوعات مهمی همچون مسائل جهانی و منطقه ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

مقامات دو کشور همچنین بر اهمیت دیپلماسی در حل و فصل مناقشات تأکید و بر لزوم ارتقای مشارکت ها برای مقابله با چالش های جهانی تصریح کردند.

در پایان این نشست نیز، جلیل عباس جیلانی و جوزپ بورل بر تعمیق روابط پاکستان و اتحادیه اروپا بر اساس برنامه تعامل استراتژیک (2019) توافق کردند.

ارسال نظر

 
1