خبر فوری

 
 
بی ال اف مسئولیت حملات مختلف به ارتش پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :1500492397

13:21 1401/10/22


برچسب ها : انفجار بمب کنار جاده ای, تیم خنثی سازی بمب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خمپاره, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه مطبوعاتی مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان در منطقه دشت کهدان و شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه مطبوعاتی مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان در منطقه دشت کهدان و شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت یک بامداد گذشته پاسگاه ارتش پاکستان واقع در بازار دشت کهدان در منطقه کیچکه را به وسیله خمپاره و دیگر سلاح‌های سنگین خودکار هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما با مهارت کامل پاسگاه ارتش پاکستان را از فاصله بسیار نزدیک مورد حمله قرار دادند که منجر به اصابت چندین خمپاره به داخل پاسگاه مذکور شد، این حمله خسارت‌های مالی و جانی را برای ارتش پاکستان به همراه داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در ادامه گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین یک کاروان نظامی ارتش پاکستان را در منطقه آپسی کهن شهرستان کیچ به وسیله یک بمب کنار جاده‌ای مورد هدف قراردادند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 3:30 بعد از ظهر یک تیم خنثی سازی برای خنثی کردن بمب کار گذاشته شده در محل حاضر شد، این تیم در حال تلاش برای خنثی کردن بمب مذکور بود که فدائیان بلوچ ما با استفاده از کنترل از راه دور آن را منفجر کردند که منجر به زخمی شدن هر دو عضو تیم خنثی سازی بمب شد.

ارسال نظر

 
1