خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ و پنجگور بلوچستان
کد خبر :1499708422

12:50 1401/12/10


برچسب ها : آر پی جی, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خودروی نظامی ارتش پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در دو شهرستان کیچ و پنجگور ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در دو شهرستان کیچ و پنجگور ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 10:30 صبح امروز 28 فوریه یک خودروی متعلق به ارتش پاکستان را در نزدیکی ترمینال مجتمع جدید در منطقه چتکان پنجگور هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو سرنشین خودروی مذکور از جمله یک افسر درجه دار کشته شدند، این خودرو متعلق به کارخانه بسته بندی خرما وابسته به ارتش پاکستان بود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در ادامه این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ گفت: حوالی ساعت 9:20 دوشنبه شب هشتم اسفند ماه فدائیان بلوچ مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه سنگانی را با شلیک دو گلوله آرپی‌جی هدف قرار دادند که به مرکز ایست و بازرسی اصابت کرد، در نتیجه این حمله دو نظامی پاکستانی کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی افزود: این‌گونه اقدامات فدائیان بلوچ علی رغم مراکز مختلف ایست و بازرسی در تمامی محورهای مواصلاتی شهر تربت باعث ایجاد فشار روانی شدید به نیروهای دشمن شده است، بر همین اساس ارتش اشغالگر به منظور پنهان کردن شکست خود اقدام به شلیک بی هدف به سوی مناطق مسکونی می‌کند و گزارشی از زخمی شدن چند تن در پی این اقدام ارتش پاکستان دریافت شده است.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه بار دیگر بر تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1