خبر فوری

 
 
دستگیری یک عضو مهم تیم ترور حزب جنبش ملی متحد لندن در کراچی
کد خبر :1498791437

10:36 1402/07/12


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, جنبش ملی متحد لندن, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری ترورکننده, سی تی دی, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک عضو مهم تیم ترور حزب جنبش ملی متحد لندن طی عملیاتی در منطقه شهرک سرجانی شهر کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک عضو مهم تیم ترور حزب جنبش ملی متحد لندن طی عملیاتی در منطقه شهرک سرجانی شهر کراچی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم شهر کراچی در یک عملیات اطلاعاتی در منطقه شهرک سرجانی این شهر موفق شدند یک تروریست وابسته به تیم ترور حزب جنبش ملی متحد(MQM) به نام بلال انیس ملقب به بلا را دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کلت کشف و ضبط نمایند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این فرد دستگیر شده توسط جنبش ملی متحد لندن آموزش دیده و یکی از اعضای مهم تیم ترور این حزب است، وی از فردی به نام آصف عبدالله ساکن جنوب آفریقا برای عملیات های ترور خود دستور می‌گرفت.

سخنگوی سی تی دی افزود: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف نموده است به دستور آصف عبدالله یک تیم 4 نفره ترور شامل رحیم، دانش، اویس و رضوان را در سال 2017 میلادی تشکیل داد و فردی به نام عبدالحمید ملقب به ندیم موتا(چاق) مسئول محلی حزب پاک سرزمین(PSP) که اکنون در حزب جنبش ملی متحد پاکستان ادغام شده است را ترور کرده است و دو تن از اعضای این تیم به نام های دانش و راشد در حال گذراندن 36 سال حبس خود در رابطه با این قتل هستند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، بلال در پرونده ترور عبدالحمید متواری بوده و تحت تعقیب قرار داشت، وی به دلیل قتل مسئول محلی حزب پاک سرزمین از سوی آصف عبدالله پاداش دریافت کرده بود، وی همچنین به ترور یک فرد در منطقه شهرک اورنگی در سال 2014 نیز اعتراف کرده است.

ارسال نظر

 
1