خبر فوری

 
پاکستان حمله تروریستی به حسینیه شیعیان در عمان را به شدت محکوم کرد
کد خبر :1497740156

12:49 1403/04/27


برچسب ها : پاکستان و عمان, تروریست های داعش, حسینیه شیعیان, حمله تروریستی, داعش, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, شهادت, شیعیان پاکستان, محمد اسحاق دار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کشتار شیعیان,

پاکستان حمله تروریستی به حسینیه علی بن ابی طالب علیه السلام در شهرستان وادی کبیر واقع در مسقط پایتخت کشور عمان را که منجر به تلفات متعدد از جمله شهادت چهار شهروند پاکستانی شد، به شدت محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پاکستان حمله تروریستی به حسینیه علی بن ابی طالب علیه السلام در شهرستان وادی کبیر واقع در مسقط پایتخت کشور عمان را که منجر به تلفات متعدد از جمله شهادت چهار شهروند پاکستانی شد، به شدت محکوم کرد.

در نتیجه این حادثه تروریستی که منجر به تلفات متعدد شد، 4 پاکستانی به شهادت رسیده و 30 تن مجروح و برای درمان به بیمارستان ها منتقل شدند.

ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای گفت: سفارت ما در عمان برای شناسایی و بازگرداندن اجساد شهدای پاکستانی با مقامات عمان در ارتباط است.

وی افزود: عمران علی سفیر پاکستان در مسقط همچنین در حال بازدید از بیمارستان های محلی است تا از وضعیت سلامت شهروندان پاکستانی مجروح مطلع شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان بیان کرد: ما از اینکه دولت عمان حمله عناصر تروریستی را خنثی کرده است، خرسندیم و پاکستان تمام کمک های ممکن را به مقامات عمانی در تحقیقات و محاکمه عاملین این جنایت شنیع در ماه محرم الحرام ارائه می کند.

از طرفی محمد شهباز شریف نخست وزیر و اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را با خانواده چهار شهروند پاکستانی که در حمله تروریستی به حسینیه علی بن ابی طالب در مسقط عمان به درجه شهادت نائل گردیدند، ابراز کرد.

آنها همچنین طی انتشار پستی در صفحات مجازی این حمله بزدلانه و کشتار مسلمانان در ماه محرم الحرام را به شدت محکوم کردند.

در همین حال، تشکیلات تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به حسینیه شیعیان در مسقط پایتخت کشور عمان را بر عهده گرفت و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سه عنصر تروریست وابسته به داعش به سمت محل تجمع شیعیان در منطقه الوادی الکبیر واقع در مسقط پایتخت عمان حمله کردند.

ارسال نظر

 
1