خبر فوری

 
عزم راسخ پاکستان و چین برای پیشبرد فاز دوم سی پیک
کد خبر :1488144052

15:53 1403/04/20


برچسب ها : احسن اقبال, پاکستان و چین, سفیر چین, سی پک, سی پیک, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان, وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

وزیر برنامه ریزی پاکستان طی دیدار با سفیر چین بر عزم تزلزل ناپذیر دولت پاکستان برای تکمیل به موقع پروژه های سی پیک تاکید کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| جیانگ زی آیدونگ سفیر چین امروز با پروفسور احسن اقبال وزیر برنامه ریزی پاکستان در دفتر وی دیدار کرد.

پروفسور احسن اقبال در این نشست بر عزم تزلزل ناپذیر دولت پاکستان برای تکمیل به موقع پروژه های سی پیک تاکید کرد و گفت: پاکستان مشتاق به پیشبرد فاز دوم سی پیک که شامل عملیاتی کردن مناطق ویژه اقتصادی با هدف تسهیل سرمایه گذاری چین در پاکستان است، می باشد.

قرار است وزیر برنامه ریزی پاکستان امشب برای شرکت در مجمع عالی رتبه برنامه اقدام برای توسعه جهانی و آینده مشترک که توسط آژانس همکاری های توسعه بین المللی چین برگزار می شود، به چین سفر کند.

در پایان این دیدار دو طرف بر تعهد خود برای تقویت مشارکت استراتژیک بین پاکستان و چین با ادامه همکاری و حمایت متقابل از طریق اجرای سریع تفاهم حاصل شده در سفر نخست وزیر پاکستان به چین، تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1