خبر فوری

 
سیاست و احزاب سیاسی محور رایزنی طی دیدار شهردار منطقه هانزلو لندن با فرماندار ایالت پنجاب
کد خبر :1485328322

11:49 1402/08/18


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, روابط دوجانبه, فرماندار ایالت پنجاب, لندن, محمد بلیغ الرحمن, مهاجران پاکستانی, هیئت بریتانیایی,

افضال کیانی شهردار منطقه هانزلو لندن پایتخت انگلیس در صدر یک هیئت با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز| افضال کیانی شهردار منطقه هانزلو لندن پایتخت انگلیس در صدر یک هیئت با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد.

گفتنی است این هیئت شامل عبدالرزاق ساجد رئیس بنیاد خیریه المصطفی شعبه انگلیس، محمد علی چشتی، وکیل ریاض گل، ودود مشتاق، سمیعه چودری و دیگر افراد بود.

فرماندار پنجاب در این دیدار با بیان اینکه پاکستانی های خارج از کشور نقش کلیدی در برجسته کردن تصویر مثبت پاکستان در خارج از کشور دارند، افزود: پاکستان کشوری امن است و دولت از طریق شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه به سرمایه گذاران خارجی تسهیلات ویژه می دهد.

وی گفت: دلیل وجهه منفی پاکستان در شبکه های اجتماعی این است که مردم نه تنها اخبار نادرست را بدون تأیید باور می کنند، بلکه آن را بیشتر منتشر می کنند.

عبدالرزاق ساجد رئیس المصطفی انگلیس اظهار داشت که جناح های سیاسی پاکستان به فعالیت های سیاسی خود بپردازند و نباید میان مهاجران پاکستانی اختلاف افکنی کنند.

شهردار افضال کیانی خواستار ارسال دیپلمات و سفرای جوان به سفارتخانه های خارج از پاکستان شد و گفت: ضروری است سفارتخانه های پاکستان فعال شوند.

ارسال نظر

 
1