خبر فوری

 
 
قتل 4 فرد بی گناه توسط جوخه‌های مرگ وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان
کد خبر :1485062385

15:14 1402/08/20


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, جوخه مرگ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شفیق مینگل, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

اطلاعات واصله از ایالت بلوچستان پاکستان از اقدامات زنجیره وار جوخه‌های مرگ حکومتی ارتش پاکستان در نقاط مختلف این ایالت حکایت دارد، در نتیجه اقدامات وحشیانه عناصر جوخه‌های مرگ تاکنون 4 نفر جان باخته و 2 نفر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز|  اطلاعات واصله از ایالت بلوچستان پاکستان از اقدامات زنجیره وار جوخه‌های مرگ حکومتی ارتش پاکستان در نقاط مختلف این ایالت حکایت دارد، در نتیجه اقدامات وحشیانه عناصر جوخه‌های مرگ تاکنون 4 نفر جان باخته و 2 نفر نیز زخمی شدند.

طبق گزارش منابع آگاه، عناصر جوخه‌های مرگ حکومتی روز 8 نوامبر(17 آبان ماه) به زور اسلحه وارد خانه فردی به نام عبدالصمد واقع در منطقه بندامی از توابع بزداد در شهرستان آوارن شده و برای ربودن عبدالصمد تلاش نمودند که با مقاومت اعضای خانواده وی مواجه شدند.

به دنبال مقاومت اعضای خانواده عبدالصمد، عناصر جوخه‌های مرگ حکومتی همسر و پدر وی به نام قاسم را زخمی نموده و عبدالصمد را نیز به ضرب گلوله به قتل رساندند.

همچنین طبق اطلاعات دریافتی، اعضای جوخه مرگ حکومتی به خانه نوربخش فرزند صاحب داد واقع در نزدیکی بازار رسول بخش در منطقه پیراندر شهرستان آواران یورش برده و پس از ربودن نوربخش او را در منطقه‌ای دور دست به رگبار بستند.

به گفته منابع آگاه محلی، اعضای جوخه‌های مرگ حکومتی در 19 و 20 اکتبر(27 و 28 آبان) سال جاری نیز در مناطقی همچون کولواه، گوشنگ، بزداد، بندامی و پیراندر از توابع گشکور افراد مختلفی را هدف حملات خود قرار دادند.

عناصر جوخه‌های مرگ مورخه 19 اکتبر(27 آبان ماه) به منزل دل مراد فرزند محمد جان واقع در منطقه گوشنگ هجوم برده و اقدام به تیراندازی نمودند که منجر به جان باختن دل مراد و همسر وی نور بی بی شد.

محدودیت‌های گسترده اعمال شده در دسترسی به سرویس اینترنت در این مناطق باعث شد دریافت این گزارش‌ها با تأخیر مواجه گردد.

افراد مسلح ناشناس همچنین چند روز قبل به خانه‌ای واقع در منطقه نال یورش برده و به صورت وحشیانه اقدام به ضرب و شتم زنان موجود در خانه نمودند.

یکی از زنان مضروب در این حادثه در گفتگو با خبرنگاران در بیمارستان هویت یکی از مهاجمان را فردی به نام مجیب پندرانی اعلام نموده است.

مجیب پندرانی از اعضای گروه شفیق مینگل است، شفیق مینگل دارای ارتباط نزدیک با انوار الحق کاکر نخست وزیر دولت موقت پاکستان می‌باشد و وی به عنوان سرکرده جوخه مرگ حکومتی در سطح ایالت بلوچستان شناخته می‌شود.

از سوی دیگر منابع آگاه خبر دادند پس از انتشار ویدئوی زن مجروح این حادثه در شبکه‌های اجتماعی توسط یک خبرنگار محلی به نام شریف شهزاد، عناصر جوخه مرگ شفیق مینگل وی را در مورخه 3 نوامبر(12 آبان ماه) به قتل رساندند.

ارسال نظر

 
1