خبر فوری

 
 
کشته شدن دست کم 11 نظامی پاکستانی در حمله شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ در کویته
کد خبر :1484174976

09:45 1402/06/27


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, حمله مسلحانه, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

طی حمله شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ به اردوگاه ارتش پاکستان در شهر کویته ایالت بلوچستان دست کم 11 نظامی پاکستانی کشته شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| طی حمله شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ به اردوگاه ارتش پاکستان در شهر کویته ایالت بلوچستان دست کم 11 نظامی پاکستانی کشته شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما چند روز قبل اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه ولی تنگی واقع در حومه کویته را به صورت کامل تحت تصرف درآورده و 11 نظامی را به هلاکت رساندند و تمامی تجهیزات نظامی دشمن را به غنیمت گرفتند.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ حوالی ساعت 6 شامگاه روز پنجشنبه مورخه 23 شهریور ماه پاسگاه‌های واقع در مقابل اردوگاه ارتش پاکستان در نزدیکی منطقه ولی تنگی را هدف حمله قرار داده و اردوگاه را به صورت کامل تحت تصرف درآوردند، فدائیان بلوچ پس از محاصره ارتش دشمن از تمامی جوانب آنان را با استفاده از سلاح‌های سنگین و آرپی‌جی هدف قرار دادند، نیروهای دشمن که دچار سردرگمی شده بودند تمامی سلاح و اجساد کشته شدگان و مجروحان را رها کرده و از محل گریختند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ دو پاسگاه ارتش اشغالگر را به صورت کامل تحت کنترل خود درآوردند و سومین پاسگاه که انبار مهمات بود را با استفاده از گلوله‌های آرپی‌جی منهدم کردند که منجر به نابودی کامل انبار سلاح و مهمات دشمن و هلاکت تمامی نیروهای مستقر در این انبار شد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ گفت: در نتیجه این حمله استوار دوم ارتش پاکستان به نام قیصر رحیم بته ساکن منطقه کوت ادو به همراه 10 تن دیگر از نظامیان به هلاکت رسیده و فدائیان بلوچ پس از تصرف اردوگاه تمامی ذخایر سلاح و مهمات را غنیمت گرفتند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1