خبر فوری

 
بازدید فرمانده ارتش پاکستان از مناطق خضدار و بسیمه در ایالت بلوچستان
کد خبر :1482930048

11:52 1401/10/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پایگاه ارتش پاکستان, خضدار, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد آصف غفور, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده سپاه کویته, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته با سفر به ایالت بلوچستان از تأسیسات و پایگاه‌های ارتش در مناطق خضدار و بسیمه بازدید نمود.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته با سفر به ایالت بلوچستان از تأسیسات و پایگاه‌های ارتش در مناطق خضدار و بسیمه بازدید نمود.

طبق بیانیه مطبوعاتی روابط عمومی ارتش پاکستان، در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت امنیتی موجود در منطقه، اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین امنیت و ثبات و سطح آمادگی عملیات نیروهای ارتش پاکستان به ژنرال سید عاصم منیر احمد ارائه گردید.

فرمانده ارتش پاکستان در جریان بازدید از این مناطق با نیروهای نظامی دیدار و گفتگو نمود و بر لزوم ارتقای آمادگی عملیاتی نیروهای ارتش برای مقابله با هرگونه شرارت دشمنان تحت حمایت قدرت‌های خارجی که در تلاش برای برهم زدن امنیت بلوچستان هستند تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از قصد شوم دشمنان خارجی پاکستان برای تخریب فضای امن بلوچستان که با خون شهدا تأمین شده است آگاه هستیم. ما تمام توجه خود را بر استقرار ارتش در بلوچستان و عملیات ها متمرکز نموده‌ایم تا فضای مناسب جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی برای مردم ایجاد گردد.

فرمانده ارتش پاکستان پیش از این در بدو ورود به کویته توسط سپهبد آصف غفور فرمانده سپاه کویته ارتش پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1