خبر فوری

 
دستگیری یک شهروند شیعه توسط دایره مبارزه با تروریسم به اتهام واهی مشارکت در عملیات های ترور
کد خبر :1481815926

13:13 1402/10/30


برچسب ها : پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی, مفتی تقی عثمانی, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک شهروند شیعه به نام سید محمد مهدی وابسته به تیپ زینبیون به اتهام مشارکت در عملیات های ترور در سطح شهر کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک شهروند شیعه به نام سید محمد مهدی وابسته به تیپ زینبیون به اتهام مشارکت در عملیات های ترور در سطح شهر کراچی خبر داد.

دایره مبارزه با تروریسم با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: یک عضو وابسته به تیپ زینبیه(زینبیون) به نام سید محمد مهدی که برای نهادهای اطلاعاتی متخاصم فعالیت می‌کرد طی عملیات مشترک نهادهای امنیتی، دایره مبارزه با تروریسم و پلیس شهر کراچی از منطقه سولجر بازار دستگیر شد.

در این بیانیه آمده است: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف نموده است که مأموریت شناسایی در عملیات های ترور ارزشمند را بر عهده داشته است و اطلاعات گردآوری شده را به یاران خود به نام‌های سید رضا جعفری و عابد رضا برای انجام عملیات ارائه می‌کرد.

طبق بیانیه سی تی دی، سید محمد مهدی سلاح و مهمات مورد نیاز را در خانه خود نگهداری می‌کرد و در صورت نیاز به عملیات آنها را در اختیار عاملان حمله قرار می‌دهد، وی همچنین در زمینه خرید و فروش سلاح نیز فعالیت دارد.

به ادعای دایره مبارزه با تروریسم، فرد دستگیر شده نسبت به نقش سید رضا جعفری و عابد رضا در حمله مسلحانه به مفتی تقی عثمانی اعتراف نموده است و آنها چندین نفر از شخصیت‌های فرقه مخالف را ترور کرده‌اند.

ارسال نظر

 
1