خبر فوری

 
 
ربوده شدن 3 جوان بلوچ طی عملیات یورش نیروهای امنیتی پاکستان در کویته
کد خبر :1481555537

10:51 1402/08/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دایره مبارزه با تروریسم, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات یورش خانه به خانه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 3 شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید کردند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات یورش خانه به خانه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 3 شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید کردند.

طبق جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی پاکستان شامل نیروی سپاه مرزی(FC)، دایره مبارزه با تروریسم(CTD) و سرویس‌های اطلاعاتی شب هفتم نوامبر(16 آبان ماه) با یورش به خانه ها در مناطق مختلف کویته سه شهروند بلوچ به نام‌های عطاالله، حمزه و بیبگر را دستگیر و به محل ناشناس منتقل نمودند.

دو تن از افراد ربوده شده شامل حمزه و بیبگر فرزندان محمد اکرام از منطقه غوث آباد شهر کویته دستگیر شده اند.

به گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی در جریان یورش به خانه این دو جوان بلوچ پس از ضرب و شتم مادر آنان وی را در داخل یک اتاق محبوس نموده و دو جوان کارگر را با خود به همراه بردند.

نیروهای امنیتی به اعضای خانواده این دو جوان اعلام نمودند که این افراد پس از دو ساعت بازجویی آزاد خواهند شد.

علاوه بر این یکی دیگر از افراد ربوده شده بلوچ به نام عطاالله فرزند سیف‌الله نیز از منزل خود واقع در خیابان سریاب کویته ربوده شد، نیروهای امنیتی به اعضای خانواده وی اعلام کردند که عطاالله ظرف 10 دقیقه آزاد خواهد شد.

اکنون علی رغم گذشت دو روز از بازداشت این سه جوان بلوچ تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست و مقامات محلی امنیتی و دولتی نیز هیچ واکنشی در این خصوص نداشته‌اند.

لازم به ذکر است ربوده شدن جوانان و شهروندان بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان طی ماه جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته است و تنها ظرف 9 روز نخست ماه جاری میلادی ربوده شدن 19 نفر از افراد بلوچ گزارش شده است، این افراد از مناطقی همچون تربت، خضدار، پسنی، خاران، تمپ، هوشاپ، آواران و کویته دستگیر و ناپدید شده اند.

ارسال نظر

 
1