خبر فوری

 
خط لوله گاز تاپی محور دیدار سفیر ترکمنستان و وزیر دولت پاکستان
کد خبر :1481292355

13:43 1402/01/10


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ترکمنستان, پروژه خط لوله انتقال گاز, خط لوله گاز تاپی, سفیر ترکمنستان, فیصل کریم کندی, وزیر فقرزدایی و تأمین اجتماعی پاکستان,

سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر دولت پاکستان در زمینه فقرزدایی و امنیت اجتماعی در دیدار با یکدیگر به بررسی پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه پروژه خط لوله گاز تاپی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر دولت پاکستان در زمینه فقرزدایی و امنیت اجتماعی در دیدار با یکدیگر به بررسی پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه پروژه خط لوله گاز تاپی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عطا جان مولاموف سفیر ترکمنستان در اسلام آباد روز گذشته با فیصل کریم کندی وزیر دولت پاکستان در زمینه فقر زدایی و امنیت اجتماعی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار بر عزم خود برای توسعه اقتصادی و ثبات منطقه تأکید کردند و بر لزوم انجام اقدامات لازم در جهت دستیابی به اهداف مشترک تأکید ورزیدند.

مقامات دو کشور همچنین در این دیدار میزان پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه پروژه خط لوله انتقال گاز ترکمنستان-افغانستان-پاکستان-هند موسوم به خط لوله تاپی را مورد بررسی قرار داده و بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه و اهمیت آن برای رفع نیازهای منطقه به انرژی تأکید کردند.

ارسال نظر

 
1