خبر فوری

 
 
چهار تروریست تحریک طالبان در عملیات نیروهای پاکستانی کشته شدند
کد خبر :1471893061

10:18 1403/02/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, دیره اسماعیل خان, عملیات نظامی, لکی مروت, هلاکت تروریست ها, کلاچی,

در عملیات نیروهای پاکستانی در 2 نقطه مختلف از ایالت خیبر پختون خوا 4 عنصر تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای پاکستانی در 2 نقطه مختلف از ایالت خیبر پختون خوا 4 عنصر تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال کسب گزارش محرمانه مبنی بر حضور عناصر تروریستی در منطقه مرزی شهرستان لکی مروت، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان عملیات مشترکی را آغاز نمودند که در نتیجه آن 2 تروریست کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته مقامات پلیس، در جریان این عملیات عناصر تروریستی با استفاده از سلاح‌های خودکار خود نیروهای امنیتی را هدف قرار دادند و در نتیجه تیراندازی متقابل 2 تن از آنها به هلاکت رسیده و 3 نفر نیز دچار جراحت شدند.

تروریست‌های مذکور در ترور هدفمند، باج‌گیری و حملات تروریستی علیه پلیس و نیروهای امنیتی نقش داشته و تحت تعقیب پلیس و دایره مبارزه با تروریسم قرار داشتند.

از این تروریست‌ها چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

علاوه بر این در دیگر عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان 2 تروریست وابسته به گروهک گنداپور وابسته به تحریک طالبان پاکستان به درک واصل شدند.

ارسال نظر

 
1