خبر فوری

 
دیدار رئیس جمهور تاجیکستان با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان
کد خبر :146687129

16:27 1401/09/24


برچسب ها : اسلام آباد, امامعلی رحمان, پاکستان و تاجیکستان, خواجه محمد آصف, رئیس جمهور تاجیکستان, وزیر دفاع پاکستان,

امام علی رحمان اف رئیس جمهور تاجیکستان که در سفری دو روزه به پاکستان سفر کرده است امروز پنجشنبه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| امام علی رحمان اف رئیس جمهور تاجیکستان که در سفری دو روزه به پاکستان سفر کرده است امروز پنجشنبه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در این دیدار آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم و مقامات نظامی و دولتی تاجیکستان نمود و گفت: پاکستان و تاجیکستان به دلیل مجاورت با افغانستان با چالش‌ها و خطرات مشترک و یکسان امنیتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه پاکستان به حل صلح آمیز مشکلات و مسائل معتقد است گفت: تلاش‌های تاجیکستان در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه قابل تقدیر است.

دو طرف در این دیدار نسبت به تداوم همکاری‌های فنی پاکستان با تاجیکستان برای افزایش مهارت فنی نیروهای مسلح تاجیک و توانمندی اطلاعاتی این کشور ادامه خواهد داد.

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در ادامه پیشنهاد برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی میان نیروهای مسلح دو کشور و نیز نمایش دسته‌های موسیقی نظامی در مناسبت‌های ویژه دو کشور را ارائه داد.

مقامات دو کشور در این دیدار در خصوص یافت مسیرهای جدید برای توسعه همکاری‌های دفاع میان پاکستان و تاجیکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امام علی رحمان اف رئیس جمهور تاجیکستان نیز در این دیدار بر عزم دولت خود برای همکاری در جهت تقویت روابط دوجانبه با پاکستان تأکید ورزید.

وی از وزیر دفاع پاکستان برای سفر به تاجیکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1