خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزیر خزانه داری پاکستان و کمیساریای عالی استرالیا پیرامون مناسبات دوجانبه
کد خبر :1466743593

18:28 1402/01/14


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و استرالیا, دولت فدرال پاکستان, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی استرالیا,

وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان و کمیساریای عالی استرالیا در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان و کمیساریای عالی استرالیا در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیل هاکنز کمیساریای عالی استرالیا در اسلام آباد بعد از ظهر امروز با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و سطح همکاری‌های دوستانه میان دو کشور و راهکارهای توسعه روابط و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های تجارت، اقتصاد و سرمایه گذاری به بحث و گفتگو پرداختند.

سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به کمیساریای عالی استرالیا به تشریح روابط دوستانه موجود میان دو کشور پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان همچنین گزارشی از وضعیت موجود اقتصاد پاکستان را به کمیساریای عالی استرالیا ارائه داد و وی را از اقدامات صورت گرفته از جانب دولت و اصلاحات در سیاست‌گذاری اقتصادی در جهت ایجاد رفاه اجتماعی-اقتصادی برای مردم و توسعه پایدار اقتصاد کشور آگاه ساخت.

وی از کمک‌های ارسالی دولت استرالیا برای مردم سیل زده پاکستان و همکاری در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.

محمد اسحاق دار همچنین گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در روند مذاکرات با صندوق بین‌المللی پول را به کمیساریای عالی استرالیا ارائه داد.

در ادامه این دیدار کمیساریای عالی استرالیا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر عزم خود برای تعمیق مناسبات دوستانه و تقویت روابط در جهت منافع متقابل تأکید کرد.

وی با ابراز تمایل نسبت به توسعه بیش از پیش روابط با پاکستان در زمینه تجارت و سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: شهروندان پاکستانی مقیم استرالیا و دانشجویان پاکستانی نقش ویژه‌ای در تقریب روابط میان دو کشور دارند.

مسئول کمیسیون عالی استرالیا در پایان این دیدار از اقدامات و برنامه‌های اصلاحی دولت پاکستان در جهت توسعه اجتماعی-اقتصادی تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1