خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با مقامات مختلف عمان در مسقط
کد خبر :1464578244

11:56 1402/02/19


برچسب ها : پاکستان و عمان, ژنرال سلطان محمد النعمانی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, مسقط, وزیر دربار سلطان نشین عمان,

ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان که در سفر رسمی به عمان رفته است روز گذشته با مقامات مختلف عالی رتبه این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.


مسقط: به گزارش راز نیوز| ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان که در سفر رسمی به عمان رفته است روز گذشته با مقامات مختلف عالی رتبه این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.

به گزارش رسانه‌های وابسته به نیروهای مسلح پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان در بدو ورود به عمان در پایگاه هوایی سیب توسط سرلشکر مطر بن سالم البلوشی همتای عمانی خود مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان و فرمانده ارتش سلطنتی عمان سپس در دیداری رسمی در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و مسقط و امور منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداختند.

در این دیدار تعدادی از افسران عالی رتبه ارتش سلطنتی عمان نیز حضور داشتند.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین به صورت جداگانه با عبدالله بن خمیس الرئیسی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عمان نیز دیدار نمود.

روابط دوجانبه و امور مختلف نظامی میان دو کشور محور دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عمان بود.

این نشست با حضور سرلشکر مطر بن سالم البلوشی فرمانده ارتش سلطنتی عمان، دریادار عیسی سلیم الاویسی دستیار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سلطان در امور اداری و تدارکاتی و وابسته نظامی پاکستان در سفارت این کشور در مسقط برگزار گردید.

فرمانده ارتش پاکستان و وزیر دربار سلطان نشین عمان نیز به صورت جداگانه با یکدیگر به دیدار و رایزنی پرداختند.

ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز دوشنبه با ژنرال سلطان محمد النعمانی وزیر دربار سلطان نشین عمان به دیدار و گفتگو پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مورد علاقه مشترک و سطح همکاری‌های موجود میان پاکستان و عمان به ویژه در عرصه نظامی و دفاعی بحث و گفتگو کرده و نسبت به ارتقای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های گوناگون در جهت تعمیق روابط دوجانبه توافق نمودند.

در این دیدار فرمانده ارتش سلطنتی عمان و سفیر پاکستان در مسقط نیز حضور داشتند.

فرمانده ارتش پاکستان در ادامه برنامه سفر خود به عمان به همراه یک هیئت عالی رتبه نظامی از موزه نیروهای مسلح سلطنتی عمان بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید گزارشی در خصوص روند گسترش نیروهای مسلح عمان، نمادهای حاصل از پیشرفت و توسعه آن و نیز توجه و مراقبت از آن به فرمانده ارتش پاکستان ارائه گردید.

فرمانده ارتش پاکستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف این موزه بازدید نموده و در جریان میراث گران بها و ثروت عظیم نظامی موجود در این موزه قرار گرفت.

بازدید از مرکز امنیت دریایی عمان نیز از دیگر برنامه‌های فرمانده ارتش پاکستان در جریان سفر به این کشور بود.

ژنرال سید عاصم منیر احمد با همراهی سرلشکر مطر بن سالم البلوشی فرمانده ارتش سلطنتی عمان از مرکز امنیت دریایی عمان بازدید نمود.

طی این بازدید گزارشی درباره نقش و تلاش‌های این مرکز در جهت حفظ امنیت و ایمنی محیط زیست دریایی در آب‌های سرزمینی به فرمانده ارتش پاکستان ارائه گردید.

وی همچنین با امکانات این مرکز و فناوری‌ها و تجهیزات مدرن به کار برده شده در آن که وظایف ملی را تأمین می‌کند آشنا گردید.

ارسال نظر

 
1