خبر فوری

 
 
ربوده شدن 7 نفر از شهروندان بلوچ از مناطق مختلف ایالت بلوچستان به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1455310385

09:55 1402/07/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان دیره بگتی, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات جداگانه در مناطق مختلف ایالت بلوچستان 7 شهروند بلوچ را دستگیر و روانه زندان‌های مخوف اطلاعاتی نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات جداگانه در مناطق مختلف ایالت بلوچستان

7 شهروند بلوچ را دستگیر و روانه زندان‌های مخوف اطلاعاتی نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز جمعه در یک عملیات در منطقه سندم بخش گیشکور شهرستان آواران سه فرد بلوچ به نام‌های سجاد، عظیم و حضور بخش را ربودند.

همچنین در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه نیز یک فرد بلوچ به نام سمیع الله را از شهر تربت مرکز شهرستان کیچ دستگیر و ناپدید نمودند.

همچنین طی عملیات نظامی ارتش پاکستان که از دو هفته گذشته در شهرستان دیره بگتی ادامه دارد نیروهای امنیتی دکتر جامک و لیاقت بگتی را ربودند، به گفته منابع آگاه دکتر جامک را از کلینیک وی واقع در بازار سوئی دستگیر کرده‌اند.

لازم به ذکر است شهرستان دیره بگتی ایالت بلوچستان پاکستان از دو هفته گذشته شاهد عملیات نظامی ارتش پاکستان است، در این عملیات تاکنون بیش از 25 نفر توسط نیروهای امنیتی ربوده شده‌اند.

گزارش‌های واصله از شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان نیز حاکی از ربوده شدن یک دانشجوی بلوچ به نام ملک جنید فرزند بابو عرب ساکن منطقه روینی پرنگ آباد است.

به گفته منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شامگاه روز گذشته(جمعه) این دانشجوی بلوچ را از پمپ بنزین رئیسانی واقع در نزدیکی جاده کمربندی پرنگ آباد دستگیر کردند و تاکنون هیچ وضعیتی از وی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1