خبر فوری

 
 
"عربستان سعودی براساس چشم انداز 2030، هرساله برای بیش از 1 میلیون پاکستانی شغل ایجاد کند"
کد خبر :1454919130

11:57 1402/07/23


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, روابط دوجانبه, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان,

جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار کرد و گفت: عربستان سعودی براساس چشم انداز 2030، هرساله برای بیش از 1 میلیون پاکستانی شغل ایجاد کند


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار کرد.

به گفته گزارش، جواد سهراب ملک در دیدار با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی، با تاکید بر ملحق کردن بیش از 1 میلیون تبعه پاکستانی در چشم انداز 2030 عربستان سعودی، اظهار داشت که این کشور با هدف تکمیل چشم انداز خود، برای تعداد زیادی از اتباع پاکستانی زمینه های اشتغال فراهم کند.

وی افزود: این حجم از نیروی کار ماهر، نیمه ماهر و غیر ماهراز پاکستان می تواند به طور موثر تنوع نیروی کار عربستان سعودی را پوشش دهد. او با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های بیشتر شغلی و متمرکز شدن بر بهبودی حقوق ها، به مقامات سعودی گفت که چگونه دولت پاکستان در حال ایجاد یک نیروی کار ماهر برای استفاده از پتانسیل بزرگ جوانان در حال ظهور در بخش های دیجیتالی شدن، خدمات و گردشگری است.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در ادامه رهبری عربستان سعودی را با بصیرت و فعال عنوان کرده و ضمن ستودن آن، از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی جهت حمایت مداوم در بخش های روابط دوجانبه و امور راهبردی و اقتصادی از پاکستان، تشکر کرد.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی حمایت خود را از پیشنهادات جواد سهراب ملک در خصوص افزایش سهم نیروی انسانی پاکستان اعلام کرد.

دو طرف توافق کردند تا از طریق نشست آتی جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر با رهبران سعودی در عربستان، گفتگوهای بیشتر در مورد امکان فرصت های شغلی جدید برای پاکستانی ها در عربستان سعودی را آغاز کنند.

ارسال نظر

 
1