خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با دکتر عمر سیف وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در دفترش دیدار کرد.

به گزارش روز پنجشنبه 11 آبان بخش رسانه ای وزارت فناوری اطلاعات پاکستان، دکتر عمر سیف وزیر فدرال ضمن تاکید بر این موضوع که پاکستان خواستار گسترش بیشتر روابط خود با عربستان سعودی در بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، افزود: "عربستان سعودی بازار جذابی برای شرکت های IT پاکستانی است. شرکت های IT پاکستانی می خواهند تجارت خود را در عربستان سعودی گسترش داده و  به راحتی به عربستان سعودی دسترسی داشته باشند."

وی ادامه داد که عربستان سعودی صدور روادید و سفر شرکت های فناوری اطلاعات پاکستان را تسهیل کند. پاکستان از پتانسیل بالای متخصصان فناوری اطلاعات برخوردار است و فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان مناسب هستند. شرکت های فناوری سعودی در پاکستان سرمایه گذاری کنند.

سفیر عربستان سعودی، گفت: کشورش به طور کامل با پاکستان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری خواهد داشت و تسهیلات بیشتر و پشتیبانی کامل از شرکت های IT پاکستان در اخذ ویزا ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1