خبر فوری

 
تاکید مریم نواز بر گسترش روابط دوجانبه میان دولت پنجاب و بلژیک
کد خبر :1453476919

16:48 1403/08/04


برچسب ها : پاکستان و بلژیک, دولت پنجاب, سفیر بلژیک, لاهور, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

وزیر ارشد ایالت پنجاب در دیدار سفیر بلژیک بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه میان دولت محلی ایالت پنجاب و بلژیک تاکید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| وزیر ارشد ایالت پنجاب در دیدار سفیر بلژیک بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه میان دولت محلی ایالت پنجاب و بلژیک تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، چارلز ادسبالد سفیر بلژیک در اسلام آباد امروز جمعه با سرکار خانم مریم نواز شریف وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور دیدار نمود.

سفیر بلژیک در این دیدار از اقدامات و سیاست های وزیر ارشد ایالت پنجاب در حمایت از مردم و اقتصاد تمجید نمود.

سرکار خانم مریم نواز در این دیدار اظهار داشت: دولت پنجاب آموزش فناوری اطلاعات به جوانان مطابق با استانداردهای جهانی و نیز مکانیزه کردن بخش کشاورزی را در اولویت قرار داده است.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط پاکستان و بلژیک خاطرنشان کرد: روابط دو کشور در آینده بیش از پیش گسترش خواهد یافت، ما خواهان گسترش روابط دوجانبه در بخش هایی همچون آموزش، فناوری اطلاعات و کشاورزی هستیم.

در ادامه این دیدار چارلز ادسبالد سفیر بلژیک گفت: بلژیک به سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان و گسترش همکاری های مختلف تمایل دارد و دو کشور می توانند از تجربیات و مهارت های یکدیگر در بخش های آموزش، کشاورزی و فناوری اطلاعات استفاده نمایند.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با پیامدهای تغییرات اقلیمی و بهبود محیط زیست که نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت قابل تقدیر است.

ارسال نظر

 
1