خبر فوری

 
ربوده شدن 4 تن از شهروندان بلوچ توسط نیروهای پاکستانی
کد خبر :1453473989

13:50 1403/01/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, ایالت سند, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان در اقدامات مختلف خود در ایالت‌های بلوچستان و سند 4 تن از شهروندان بلوچ را ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان در اقدامات مختلف خود در ایالت‌های بلوچستان و سند 4 تن از شهروندان بلوچ را ربودند.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم حوالی ساعت 12:30 سه شنبه شب 26 مارس(7 فروردین) طی عملیاتی شهرستان مستونگ 1 شهروند بلوچ به نام غلام الله لهری فرزند رکیا خان لهری را با ضرب و شتم دستگیر و به محل ناشناس منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین روز سه شنبه 19 مارس(29 اسفند 1402) یک جوان بلوچ به نام صدام حسین از اهالی منطقه عزیز آباد شهرستان مستونگ را نیز دستگیر و ناپدید نمودند.

این جوان بلوچ کارمند اداره آموزش و پرورش بود که حوالی ساعت 12 بامداد 19 مارس از پمپ بنزین چلتن شهر مستونگ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دستگیر شد و تاکنون هیچ جزئیاتی از وضعیت وی منتشر نشده است.

علاوه بر این گزارش‌های واصله از شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان حکایت از آن دارد که یک جوان بلوچ به نام محمد خان فرزند حاجی گنی ساکن محله کلیری شهرک ملیر توسط نیروهای امنیتی رنجرز دستگیر شده است.

گفتنی است وی برای خرید اقلام غذایی مورد نیاز برای افطار از منزل خارج شده بود که به دست نیروهای امنیتی مورد بازداشت قرار گرفت.

از سوی دیگر خداداد سراج ساکن منطقه تجابان شهر تربت و دانشجوی دانشکده پزشکی شهر سرگودا ایالت پنجاب که ماه جاری میلادی توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و ناپدید شده بود روز گذشته آزاد شد.

 

 

 

ارسال نظر

 
1