خبر فوری

 
مشعال حسین ملک: جامعه جهانی باید نقض جدی حقوق بشر در غزه را به رسمیت بشناسد
کد خبر :1452163252

11:45 1402/07/23


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, حقوق بشر, سفیر فلسطین, غزه, نوار غزه,

مشعال حسین ملک دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور حقوق بشر و توانمندسازی زنان مورخه 22 مهر با حضور در سفارتخانه فلسطین در پاکستان، با سفیر ربیع احمد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مشعال حسین ملک دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور حقوق بشر و توانمندسازی زنان مورخه 22 مهر با حضور در سفارتخانه فلسطین در پاکستان، با سفیر ربیع احمد دیدار کرد.

به گفته گزارش، خانم مشعال حسین در این دیدار ضمن محکوم کردن خونریزی و نسل کشی فلسطینی ها به دست نیروهای مجرم و فاشیست اسرائیل، با ابراز همبستگی در این لحظات سخت و دشوار با مردم فلسطین، اظهار داشت: جنایات، کوچ اجباری و محاصره اسرائیل در نوار غزه را به شدت محکوم می کنیم و این امر منجر به بروز بحران انسانی شدید خواهد شد.

وی گفت: مردم پاکستان و کشمیر حمایت بی دریغ خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند، ما خواستار توقف بمباران بی‌رویه، پایان فوری محاصره غزه و پایبندی به قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌های ژنو برای تضمین امنیت غیرنظامیان به‌ویژه در مناطق درگیری هستیم.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در ادامه از جامعه جهانی خواست تا ضمن اعتراف به نقض صریح حقوق بشر در غزه، با تاکید بر اهمیت ورود و همکاری بین الملل، به همراه تضمین فراهم کردن کمک های پزشکی و غذا و حمایت از احیای کریدور بشر دوستانه به صورت فوری، نقش خود در خصوص آتش بس را ایفا و در زمینه راه حل نهایی مسئله فلسطین براساس راه حل از پیش تعیین شده "دو دولتی" تضمین کند.

ارسال نظر

 
1