خبر فوری

 
طالبان سفر هیئت نظامی پاکستان به قندهار را لغو کرد
کد خبر :1449441157

16:06 1403/02/24


برچسب ها : پاکستان و طالبان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حکومت طالبان افغانستان, دولت طالبان افغانستان, فرماندار قندهار, قندهار, ولایت قندهار,

حکومت طالبان افغانستان در اعتراض به هدف قرار دادن مخفیگاه های تروریستی فرامرزی در ولایت پکتیکا توسط پاکستان، سفر یک هیئت ارتش پاکستان به قندهار را لغو کرد.


کابل: به گزارش راز نیوز | حکومت طالبان افغانستان در اعتراض به هدف قرار دادن مخفیگاه های تروریستی فرامرزی در ولایت پکتیکا توسط پاکستان، سفر یک هیئت ارتش پاکستان به قندهار را لغو کرد.

افغانستان و پاکستان تاکنون در خصوص حمله به مخفیگاه های تروریست ها در افغانستان یا لغو سفر یک هیئت پاکستانی به قندهار در روز یکشنبه اظهار نظری نکردند، همچنین عوامل رسانه ای ارتش نیز نسبت به تحولات رخ داده و درمورد این دو مسئله واکنشی نشان نداده اند.

اما با این حال، منابع دیپلماتیک گفته‌اند که قرار بود هیئتی متشکل از افسران سطح متوسط ارتش پاکستان ​​روز یکشنبه از قندهار بازدید و با مقامات طالبان در خصوص گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) گفتگو کند.

به گفته برخی منابع، قرار بود این هیئت با ملا محمد شیرین آخوند فرماندار قندهار و یکی از رهبران طالبان افغانستان دیدار کند.

 

 

ارسال نظر

 
1