خبر فوری

 
آغاز ماموریت دیپلماتیک خلیل هاشمی به عنوان سفیر جدید پاکستان در چین
کد خبر :1447870248

18:22 1402/08/22


برچسب ها : استوارنامه, پاکستان و چین, دیپلماتیک, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان در چین, نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد, همکاری دوجانبه,

خلیل هاشمی به مناسبت آغاز ماموریت دیپلماتیک خود به عنوان سفیر جدید پاکستان در پکن، رونوشتی از استوارنامه اش را تقدیم به هانگ لی مدیر کل بخش پروتکل وزارت امور خارجه چین کرد.


 

پکن: به گزارش راز نیوز | خلیل هاشمی به مناسبت آغاز ماموریت دیپلماتیک خود به عنوان سفیر جدید پاکستان در پکن، رونوشتی از استوارنامه اش را تقدیم به هانگ لی مدیر کل بخش پروتکل وزارت امور خارجه چین کرد.

در این مراسم، خلیل هاشمی از استقبال گرم طرف چینی مطابق با روابط دیرینه و صمیمانه میان دو کشور تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین ضمن یادآوری سال های فعالیت خود در پکن (از سال 2008 تا 2010)، بر عزم خود برای تحکیم و توسعه هرچه بیشتر روابط و همکاری میان پاکستان و چین تاکید کرد.

در همین حال، مدیر کل بخش پروتکل وزارت امور خارجه چین تصدی سمت نماینده دیپلماتیک پاکستان در پکن را به خلیل هاشمی تبریک گفت و برای ایشان در تمامی عرصه ها آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است، خلیل هاشمی یک دیپلمات ارشد پاکستانی با 29 سال تجربه در روابط دوجانبه و چندجانبه است.، وی همچنین پیش از انتصاب اخیر خود، از نوامبر 2019 به عنوان نماینده دائم پاکستان در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو فعالیت می کرد.

علاوه بر این، می توان به فعالیت های وی در عرصه های مختلف دیپلماتیکی از جمله معاون نماینده دائم و دو دوره نمایندگی دائم پاکستان در نیویورک، اشاره کرد.

ارسال نظر

 
1