خبر فوری

 
"محصولات گوجرانوالا می توانند جای خود را در بازار ایران باز کنند"
کد خبر :144723951

15:57 1402/12/09


برچسب ها : پاکستان و ایران, تجارت, سرمایه گذاری, سرکنسول ایران در لاهور, گوجرانوالا,

سرکنسول ایران در بازدید از مرکز بازرگانی گوجرانوالا، بیان داشت که محصولات این شهرستان به دلیل مرغوبیت و استاندارد های خود می توانند در بازار ایران جای خود را باز کنند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور، طی بازدید از مرکز بازرگانی گوجرانوالا GBC، با تاکید بر اینکه پاکستانی ها ضمن ارتقای روابط میان خود، باید بازارشان در ایران را جستجو کنند، گفت: محصولات این شهرستان به دلیل مرغوبیت و استاندارد های خود می توانند در بازار ایران جای خود را باز کنند. پاکستان و ایران دو کشور برادر هستند. بازارهای ایران مملو از محصولات ترکیه ای و چینی است درحالیکه مردم ایران ارزش خاصی برای محصولات پاکستانی قائل هستند.

وی در ادامه با تصریح بر این امر که ایران 40 سال است که تحت تحریم های آمریکا قرار دارد و پاکستان نیز تحت فشار است، افزود: نکته ارزشمند درک متقابل می باشد که دو کشور همدیگر را درک می کنند. ما از آغاز کار دولت پاکستان بر پروژه خط لوله گازی ایران-پاکستان خرسندیم.

سرکنسول ایران در ادامه از غرفه های مختلف بازدید و محصولات تولید گوجرانوالا را بررسی کرد.

احمد اکرام لون رئیس مرکز بازرگانی گوجرانوالا گفت: این مرکز در حال بررسی و کار بر روی 4 هیئت است که به زودی یکی از آنها به ایران سفر می کند.

ارسال نظر

 
1