خبر فوری

 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه نیروهای پاکستانی در کولواه و سبی
کد خبر :143935824

09:57 1403/03/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, دیده بانی, شهرستان سبی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کولواه,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی بیانیه ای از انجام حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مناطق کولواه و سبی خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی بیانیه ای از انجام حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مناطق کولواه و سبی خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ شب گذشته نیروهای پاکستانی مستقر در کنار یک خودرو در محوطه اردوگاه ارتش واقع در منطقه رودکان از توابع کولواه را با شلیک چندین گلوله به وسیله اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح های سنگین هدف حمله قرار دادند. در نتیجه این حمله دست کم 2 نظامی دشمن در دم کشته شده و 2 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارات مالی نیز به نیروهای دشمن وارد آمد.

وی افزود: فدائیان بی ال ای همچنین صبح امروز پست دیده بانی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه کرمو وده از توابع شهرستان سبی را نیز با استفاده از سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

سخنگوی بی ال ای عنوان داشت: همزمان یک دسته دیگر از فدائیان بلوچ ما تیم گشت پیاده ارتش پاکستان را در منطقه کرمو وده نیز هدف قرار داده و خساراتی به دشمن وارد نمودند.

جیئند بلوچ در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد. حملات ما تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1