خبر فوری

 
پاکستان: حمله تروریستی علیه نیروی دفاعی بحرین در عربستان سعودی را محکوم می کنیم
کد خبر :1437941953

12:54 1402/07/07


برچسب ها : انصارالله, پاکستان و بحرین, پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و یمن, محکوم کردن, محکومیت, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای بیان داشت که پاکستان حمله تروریستی به محل استقرار نیروی دفاعی بحرین در مرز جنوبی عربستان سعودی را محکوم می کند .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه روز پنجشنبه 6 مهر بیان داشت که پاکستان حمله تروریستی به محل استقرار نیروی دفاعی بحرین در مرز جنوبی عربستان سعودی را محکوم می کند که در این حمله دو نظامی بحرینی شهید و تعدادی زخمی شده اند.

در بیانیه محکومیتی که روز پنجشنبه از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان صادر شد، آمده است که از صمیم قلب به پادشاهی بحرین، ملت برادر و خانواده شهدا تسلیت می‌گوییم. ما همچنین برای بهبودی کامل مجروحان نیروی دفاعی بحرین دعاگو هستیم.

شایان ذکر است که محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز سه شنبه 4 مهر درباره کشته شدن دو نظامی بحرینی در مجاورت مرزهای یمن اظهار داشت که نقض آتش‌ بس توسط نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی متوقف نشده و 12 سرباز یمنی طی یک ماه در مرزهای عربستان سعودی کشته شده‌اند.

وی درباره کشته شدن دو نظامی بحرینی در روز دوشنبه 3 مهر گفت که نقض آتش‌بس «یک مسئله تأسف‌بار» است. ما بر اهمیت ورود به مرحله صلح جدی تا تثبیت کامل وضعیت نظامی به‌نحوی که تخلفات تمامی طرف‌ها متوقف شود و موارد موردنیاز برای صلح فراگیر و عادلانه محقق شود، تاکید داریم.

براساس گزارشات منتشر شده، نظامیان بحرینی که در این حمله پهپادی کشته شده‌اند جزو نظامیانی محسوب می‌شوند که در ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن شرکت کرده بودند. نظامیان مذکور در جریان ادای وظایف خود برای دفاع از مرزهای جنوبی کشور دوست، عربستان سعودی در چارچوب ائتلاف عربی کشته شده‌اند.

ارسال نظر

 
1