خبر فوری

 
تاکید مقامات اسلام آباد و کوالالامپور بر توسعه همکاری های دوجانبه
کد خبر :1436698879

13:50 1403/07/13


برچسب ها : آصف علی زرداری, اسلام آباد, انور ابراهیم, پاکستان و مالزی, رئیس جمهور پاکستان, نخست وزیر مالزی, کاخ ریاست جمهوری پاکستان,

مقامات پاکستان و مالزی بر عزم خود برای توسعه بیش از پیش همکاری های دوجانبه در بخش های تجاری، اقتصادی، بانکی، فناوری و کشاورزی تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و مالزی بر عزم خود برای توسعه بیش از پیش همکاری های دوجانبه در بخش های تجاری، اقتصادی، بانکی، فناوری و کشاورزی تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، داتور سری انور ابراهیم نخست وزیر مالزی روز گذشته در کاخ ریاست جمهوری پاکستان حضور یافت و با آصف علی زرداری به دیدار و رایزنی پرداخت.

رئیس جمهور پاکستان ضمن خوشامدگویی به نخست وزیر مالزی اظهار داشت: روابط با مالزی از جایگاه ویژه ای در نزد پاکستان برخوردار است و ما مصمم به ارتقای همکاری های دوجانبه در تمامی زمینه ها هستیم.

وی با ابراز نگرانی نسبت به تحولات کنونی غزه از جامعه جهانی خواست اسرائیل را برای متوقف نمودن نسل کشی مردم فلسطین و اقدامات جنایت کارانه علیه آنها تحت فشار قرار دهند.

در ادامه این دیدار رئیس جمهور پاکستان مدال افتخار موسوم به نشان پاکستان را به نخست وزیر مالزی به پاسداشت تلاش های وی در تقویت مناسبات دوجانبه اعطا کرد.

ارسال نظر

 
1