خبر فوری

 
خاران: بازداشت 4 نفر توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :1436437772

11:38 1403/07/05


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, خاران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان خاران ایالت بلوچستان 4 نفر دستگیر و ناپدید شدند، همچنین 3 فرد ربوده شده نیز از بند آزاد شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان خاران ایالت بلوچستان 4 نفر دستگیر و ناپدید شدند، همچنین 3 فرد ربوده شده نیز از بند آزاد شدند.

طبق جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با یورش به منطقه جنگلی کلی رحمت الله شهرستان خاران 3 نفر به نام های ارشاد فرزند امین الله، داوود فرزند محمد انور و امین الله فرزند عبدالقادر را دستگیر کردند.

به گفته منابع آگاه، در این عملیات دست کم 20 دستگاه خودروی نیروهای امنیتی پاکستانی مشارکت داشت و افراد مذکور را پس از دستگیری به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

همچنین اطلاعات واصله از خاران حکایت از آن دارد که تعدادی از افراد مسلح ناشناس حوالی ساعت 14:00 به بازار خاران یورش برده و یک مغازه دار به نام امان الله حسنی را ربودند.

همزمان با دستگیری این 4 فرد بلوچ از شهرستان خاران، 3 تن از افراد ربوده شده بلوچ از بخش بلیده شهرستان کیچ روز گذشته از بند سرویس های امنیتی پاکستان آزاد و به منازل خود بازگشتند.

اسامی این افراد به این شرح اعلام شده است: اکرم، عبدالمالک و صلاح الدین.

ارسال نظر

 
1