خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی سرکنسول ایران در کراچی با فرماندار ایالت سند
کد خبر :1434433150

10:05 1401/08/28


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسن نوریان, سرکنسول ایران در کراچی, سرکنسولگری ایران, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری,

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی و فرماندار ایالت سند روز گذشته در دیدار با یکدیگر پیرامون مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی و فرماندار ایالت سند روز گذشته در دیدار با یکدیگر پیرامون مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی روز گذشته با حضور در دفتر فرماندار ایالت سند با کامران خان تیسوری فرماندار سند دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار درباره سطح همکاری های پاکستان و ایران و لزوم توسعه آن، فضای دوستانه سرمایه گذاری در ایالت سند و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و گفتگو نمودند.

کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و ایران دارای روابط دیرینه و دوستانه تجار، فرهنگی، اجتماعی و دیپلماتیک هستند.

وی افزود: پاکستان در حال حاضر از فضای جذاب و مناسب برای سرمایه گذاری برخوردار است، سرمایه گذاران ایرانی می‌توانند در بخش‌های مختلف پاکستان به ویژه کراچی به مشارکت اقتصادی به کسب منافع بپردازند و ما تمامی تسهیلات و همکاری های لازم برای سرمایه گذاران ایرانی را فراهم خواهیم نمود.

فرماندار ایالت سند تأکید کرد سرمایه گذاری ایران باعث ایجاد فرصت‌های شغلی خواهد شد.

حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی نیز در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه و مستحکم میان پاکستان و ایران در زمینه‌های مختلف تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1