خبر فوری

 
ارتش پاکستان: پایگاه های هدف قرار گرفته در ایران توسط تروریست ها استفاده می شد
کد خبر :1434042102

15:18 1402/10/28


برچسب ها : BLA, BLF, ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پاکستان و ایران, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله نظامی, سراوان, سیستان و بلوچستان,

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در بیانیه ای با بیان اینکه پایگاه های تروریست هایی که در حملات تروریستی در پاکستان نقش داشتند، هدف قرار داده ایم، گفت: گفتمان و همکاری برای حل و فصل کردن مسائل میان دو کشور برادر و همسایه، درک تلقی می شود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در گزارشی با بیان اینکه پایگاه های هدف قرار گرفته در ایران توسط تروریست ها استفاده می شد و نیروهای مسلح پاکستان همواره آماده تضمین بخشی حفاظت از شهروندان کشور خود در مقابل فعالیت های تروریستی می باشند، گفت: پاکستان بامداد 18 ژانویه / 28 دی حملاتی را در ایران انجام داد و این عملیات ها علیه تروریست هایی بود که در حملات اخیر در پاکستان، نقش داشتند و پاکستان این حملات را با استفاده از پهپاد ها، راکت ها و دیگر سلاح ها انجام داده است.

بخوانید: عملیات نظامی پاکستان علیه شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ در خاک ایران

در ادامه آمده است که مخفیگاه های ارتش آزادی بخش بلوچ BLA و جبهه آزادی بخش بلوچBLF را با موفقیت در سیستان و بلوچستان هدف قرار دادیم؛ این عملیات با عنوان "مرگ بر سرمچار" برپایه اطلاعات نظامی صورت گرفت.

روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم که در هر صورت از حاکمیت مرزهای سرزمینی پاکستان محافظت کنیم. این مخفیگاه ها توسط تروریست هایی چون دوستا معروف به چیئرمین، بجر معروف به سوغت، ساحل معروف به شفق، اصغر معروف به بشام و وزیر ملقب به وزی استفاده می شد.

به گزارش آی اس پی آر، تعهد ما نسبت به هر نوع حادثه ناگوار تزلزل ناپذیر است، بر عزم خود برای شکست همه دشمنان پاکستان با کمک مردم تاکید می‌کنیم و می‌خواهیم گفت‌وگو و همکاری با دو کشور برادر همسایه را پیش ببریم. گفتمان و همکاری برای حل و فصل کردن مسائل میان دو کشور برادر و همسایه، درک تلقی می شود.

ارسال نظر

 
1