خبر فوری

 
ایجاد دودستگی در گروه تروریستی سپاه صحابه/ تنش میان احمد لدهیانوی و معاویه اعظم بر سر انتخابات
کد خبر :143343927

17:10 1402/10/10


برچسب ها : احمد لدهیانوی, اختلافات, انتخابات, انتخابات پارلمانی, اهل سنت و الجماعت, جهنگ, سپاه صحابه, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه, معاویه اعظم,

در تحولی شگفت انگیز، گروه تروریستی تکفیری اهلسنت و الجاعت (سپاه صحابه سابق) شاهد انشعابات جدیدی در خود شده است که در ظاهر معاویه اعظم و احمد لدهیانوی رهبری جناح ‌های مخالف را بر عهده دارند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | در تحولی شگفت انگیز، گروه تروریستی تکفیری اهلسنت و الجماعت (سپاه صحابه سابق) شاهد انشعابات جدیدی در خود شده است که در ظاهر معاویه اعظم و احمد لدهیانوی رهبری جناح ‌های مخالف را بر عهده دارند.

اگرچه این جدایی و دودستگی به طور رسمی تایید نشده است اما رویدادهای اخیر به شدت نشان دهنده شکاف رو به رشد میان این دو گروه شده است.

احمد لدهیانوی سرکرده گروه تروریستی اهلسنت و الجماعت (سپاه صحابه سابق) امروز در دادگاه حاضر شد تا اعتراض خود را به نامزدی معاویه اعظم طارق عضو حزب خود در انتخابات سراسری پیش روی پاکستان اعلام و علیه وی موضع گیری کند.

گزارشات حاکی از آن است که احمد لدهیانوی در زمان حضور خود در دادگاه از حمایت شهزاد اکبر و افسر بازنشسته حافظ خالد برخوردار بوده و همچنین گزارشاتی در خصوص دیدار وی با محسن نقوی وزیر ارشد ایالت پنجاب جهت استفاده از نفوذ خود برای رد صلاحیت معاویه اعظم طارق از انتخابات، منتشر شده است.

احمد لدهیانوی در دیدار با وزیر ارشد ایالت پنجاب، معاویه اعظم طارق یکی از اعضای کلیدی حزب خود را مرتبط با عناصر تروریستی عنوان کرد و گفت: معاویه اعظم طارق همچنان با تروریست های سپاه صحابه در ارتباط است.

لازم به ذکر است،  معاویه اعظم طارق که از حوزه انتخابیه شهرستان جهنگ برای تصدی کرسی پارلمان ملی ثبت نام کرده بود با تلاش های احمد لدهیانوی به دلیل قرار گرفتن نام وی در برنامه چهارم مبارزه با تروریسم، از سوی مقام محلی مربوطه رد صلاحیت شد.

این اقدامات نمونه های بارزی از انشعاب در گروه تروریستی سپاه صحابه و اختلافات عمیق و عدم اتحاد میان شخصیت های تاثیرگذار در این حزب است.

در جریان رسیدگی دادگاه، حافظ خالد و وکلای شیعه سندی از ارتباط معاویه اعظم طارق با سازمان ممنوعه و تروریستی تکفیری سپاه صحابه را ارائه نمودند.

در ادامه همچنین در پرونده احمد لدهیانوی اتهاماتی مبنی بر اینکه دارایی های معاویه اعظم مسدود و حساب های او توقیف شده است، وجود دارد که این امر تنش ها بین دو جناح را تشدید کرده است.

احمد لدهیانوی سرکرده گروه تروریستی تکفیری اهلسنت و الجماعت (سپاه صحابه سابق) در حال حاضر برای تصاحب کرسی های مجلس ملی و مجلس ایالتی از شهرستان جهنگ ایالت پنجاب، تصمیم به حضور در رقابت های انتخاباتی دارد.

در حالی که او عزم خود را برای تصاحب هر دو کرسی ابراز کرده، بنا دارد پس از پیروزی در انتخابات و تصاحب هر دو کرسی، کرسی مجلس ایالتی را به مسرور نواز جهنگوی فرزند حق نواز جهنگوی موسس گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه واگذار نماید.

ارسال نظر

 
1