خبر فوری

 
هلاکت 2 تروریست در نتیجه درگیری یارانشان با نیروهای امنیتی در بهاولپور پاکستان
کد خبر :1433124606

10:23 1403/02/12


برچسب ها : بهاولپور, پلیس پنجاب, تروریست های ناشناس, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, مهاجم, هلاکت تروریست ها,

دو تروریست تحت بازداشت در نتیجه درگیری مهاجمان مسلح با نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان بهاولپور ایالت پنجاب به هلاکت رسیدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| دو تروریست تحت بازداشت در نتیجه درگیری مهاجمان مسلح با نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان بهاولپور ایالت پنجاب به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مهاجمان ناشناس مسلح روز گذشته تیم دایره مبارزه با تروریسم را در شهرستان بهاولپور ایالت پنجاب مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو تروریست تحت بازداشت جان خود را از دست دادند، در این حمله نیروهای دایره مبارزه با تروریسم جان سالم به در بردند.

اسامی تروریست‌های کشته شده در نتیجه حمله مهاجمان مسلح عدیل ملقب به سیف الله خراسانی و زیر ملقب به اسدالله خراسانی اعلام شده است.

به گفته مقامات امنیتی، این تروریست‌ها برای افشای محل سلاح‌های پنهان شده در حال اعزام به منطقه بودند که در این مسیر هدف حمله تروریست‌های کمین کرده قرار گرفتند.

این مقامات افزودند: شبکه متعلق به تروریست‌های تحت بازداشت عملیات ترور ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال پاکستان را طرح ریزی کرده بودند و برای این منظور یکی از تروریست‌ها به نام عدیل ملقب به سیف الله خراسانی یک تیم متشکل از 4 نفر را ایجاد کرده بود.

مقامات امنیتی اعلام داشتند: تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به تیم دایره مبارزه با تروریسم ادامه دارد.

 

ارسال نظر

 
1