خبر فوری

 
پاکستان سه محموله از مسیرهای هوایی و زمینی برای غزه و لبنان ارسال کرد
کد خبر :1431944545

14:39 1403/08/06


برچسب ها : اسلام آباد, بیروت, پاکستان و فلسطین, پاکستان و لبنان, غزه, فرودگاه بین المللی کراچی, کالاهای امدادی, کراچی, کمک های بشردوستانه,

پاکستان درپی دستورات مستقیم محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور برای افزایش کمک های بشردوستانه به غزه و لبنان، 3 محموله امداد بشردوستانه را امروز از مسیر های هوایی و زمینی ارسال کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز|پاکستان درپی دستورات مستقیم محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور برای افزایش کمک های بشردوستانه به غزه و لبنان، 3 محموله امداد بشردوستانه را امروز از مسیر های هوایی و زمینی ارسال کرد.

سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی NDMA با همکاری بنیاد خیریه الخدمت امروز 14مین محموله کمک های بشردوستانه را از فرودگاه بین المللی جناح کراچی به سمت بیروت ارسال کرد. 

بر اساس بیانیه NDMA، امروز یکشنبه یک محموله 17 تنی شامل دارو، غذای آماده، چادر برزنتی، لباس گرم و شیرخشک به لبنان ارسال شد.

در مراسم ارسال این کالاهای امدادی، قیصر احمد شیخ وزیر دریانوردی و نمایندگانی از سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی، وزارت امور خارجه و بنیاد خیریه الخدمت حضور داشتند.

سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان امروز همچنین پانزدهمین و شانزدهمین کمک های امدادی بشردوستانه را از طریق دو کاروان جاده ای NLC حامل 100 تن اقلام ضروری از جمله چادر و پتو از اسلام‌آباد به عمان (اردن) برای مردم غزه و بیروت برای مردم لبنان ارسال کرد.

پاکستان تاکنون در مجموع 1.598 تن اقلام امدادی به مردم آسیب دیده غزه و لبنان ارسال کرده است.

در این بین سفرای فلسطین و لبنان از دولت و مردم پاکستان به خاطر کمک های بشردوستانه بی‌دریغشان تشکر و قدردانی کردند.

دولت پاکستان همچنین حساب ویژه ای به نام «صندوق امداد نخست وزیر برای غزه و لبنان» ایجاد کرده است. هدف این صندوق جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از کسانی است که در غزه و لبنان با شرایط اضطراری جنگی مواجه هستند.

ارسال نظر

 
1