خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین
کد خبر :1430960941

10:33 1401/10/08


برچسب ها : پادشاه بحرین, پاکستان و بحرین, حمد بن عیسی الخلیفه, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان و پادشاه بحرین در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان و پادشاه بحرین در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به صورت تلفنی گفتگو نمود.

مقامات دو کشور در این گفتگوی تلفنی سطح همکاری‌های نزدیک و دوستانه میان دو کشور را رضایت بخش عنوان نموده و نسبت به همکاری در زمینه‌های مورد علاقه مشترک توافق کردند.

نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی پادشاه بحرین را از نشست بین‌المللی تغییرات آب و هوایی که 19 دی در ژنو سوئیس برگزار خواهد شد آگاه ساخت و خواستار شرکت هیئت عالی رتبه بحرینی در این نشست شد.

وی در ادامه بر اهمیت و جایگاه روابط دوستانه و تاریخی با بحرین برای دولت اسلام آباد تأکید کرد و گفت: پاکستان خواهان ارتقای همکاری‌های خود با بحرین در بخش‌های مورد علاقه است.

پادشاه بحرین نیز در این گفتگی تلفنی از اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده در سیل تمجید نمود.

وی همچنین بر عزم خود برای تعمیق مناسبات دوجانبه با پاکستان و توسعه روابط تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1