خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF در بیانیه ای اذعان داشت که شبه نظامیان سازمان پس از دستگیری جاسوس نهادهای امنیتی پاکستان به نام مجید از منطقه جهاؤ شهرستان آواران، بعد از بازجویی و قبول کردن جرم توسط فرد، وی را اعدام کردند.

سخنگو تصریح داشت که مجید فرزند عطا محمد ساکن جهل جهاؤ سور مورخه 26 ژوئن-5 تیر دستگیر شد. مجرم در حین بازجویی ضمن اعتراف و قبول کردن جرم خود، بیان داشت که او از سال 2017 میلادی برای نهادهای امنیتی پاکستان جاسوسی می کرد. او در جرایم سنگینی همچون موقعیت یابی مخفیگاه های فدائیان سازمان، عملیات های نظامی، ربایش و قتل بلوچ ها با ارتش پاکستان همکاری کرده است. مجید در حال حاضر یک جوخه مرگ فعال در منطقه جهاؤ و اطراف آن را مدیریت می کرد که ریاست آن برعهده جمیل برادر وزیر ارشد بلوچستان می باشد.

سخنگوی اظهار داشت که ارتش پاکستان در بلوچستان درگیر جنایات جنگی، نقض حقوق بشر و نسل کشی بلوچ است. مجید پس از دستگیری و پذیرفتن جرایم به دلیل کمک به ارتش پاکستان در همین جنایات سنگین به اعدام محکوم شد و حکم اعدام وی شب گذشته (شب 14 تیر) در جهل جهاو گوهری اجرا شد.

ارسال نظر

 
1