خبر فوری

 
حضور وزیر امور خارجه پاکستان در سفارت سوریه برای اعلام همبستگی در خصوص زمین‌لرزه اخیر در این کشور
کد خبر :141933718

14:57 1401/11/25


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و سوریه, زلزله ترکیه, زلزله زدگان, سفارت سوریه, سفیر سوریه, وزیر امور خارجه پاکستان, کاردار سفارت سوریه,

وزیر امور خارجه پاکستان ظهر امروز با حضور در سفارت سوریه در اسلام آباد با سفیر این کشور دیدار و مراتب تأسف و تأثر عمیق ملت و دولت پاکستان در ضایعه زمین‌لرزه اخیر در سوریه را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان ظهر امروز با حضور در سفارت سوریه در اسلام آباد با سفیر این کشور دیدار و مراتب تأسف و تأثر عمیق ملت و دولت پاکستان در ضایعه زمین‌لرزه اخیر در سوریه را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان ظهر سه شنبه در محل سفارت سوریه در اسلام آباد حضور یافت و با دکتر رمیز الراعی سفیر سوریه دیدار نمود.

وی در این دیدار همبستگی مقامات و مردم پاکستان با مردم حادثه دیده سوریه در جریان زمین‌لرزه مهیب اخیر در این کشور را ابراز داشت و مراتب تأسف عمیق خود در خصوص خسارات مالی و جانی در نتیجه این حادثه را اعلام نمود.

وی همچنین دفتر یادبود قربانیان زمین‌لرزه که در محل سفارت سوریه قرار گرفته است را امضا و پیام تسلیت خود را درج نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: مردم و دولت پاکستان در لحظات دشوار و سخت در کنار دولت و ملت سوریه ایستاده‌اند.

ارسال نظر

 
1